zgłoś błąd lub sugestię

Ryłko - Sieć sklepów obuwniczych

0 promocji
0 produktów
0 zdjęć
1.40
średnia ocena na podstawie 10 opinii
Brak opisu.
Dodaj opis sklepu
 Filtruj: 
Użytkownik ~MS
~MS
tragedia
dodano: 2 miesiące temu
buty za 499 pln - w obu po 3 krotnym użyciu prawie odpadły podeszwy - zdecydowanie odradzam
Zalety:
Wady:
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Użytkownik ~agnieszka dudek
~agnieszka dudek
Karygodna reklamacja w Ryłko
dodano: 3 miesiące temu
01.04.2016 kupiłam szafirowe sandałki na wysokim obcasie. W prawie nie używanych butach 20.06.2017 złamał się obcas w prawym bucie (na płaskiej nawierzchni w hipermarkecie). Nie dość że o mały włos nie skręciłam nogi to rozpatrzenie reklamacji przez firmę Ryłko uważam za karygodne. Zareklamowałam obuwie tego samego dnia, żądając wymiany na nową parę. Po 8 dniach dostałam odpowiedź, że obuwie nie zostanie wymienione i zamiast wykonania natychmiastowej naprawy zostało odesłane do mnie. W uzasadnieniu pani Mariola Gwiżdż (specjalista do spraw reklamacji) napisała że obuwie może zostać nieodpłatnie naprawione i że owa naprawa zostanie wykonana z zachowaniem norm produkcyjnych i nie wpłynie negatywnie na wartości użytkowe czy wizualne butów. Do kolejnej reklamacji dołączyłam pismo, w którym wyraziłam wątpliwości co do dalszego losu obuwia (ponieważ zostałam poinformowana że naprawa nie przedłuża gwarancji) i jednocześnie prosiłam o wymianę na nową parę (do tej starej straciłam zaufanie), a jeśli nie będzie to możliwe o jak najszybszą naprawę, tak bym mogła się nacieszyć w sezonie sandałkami. Ta reklamacja została złożona 30.06.2017. Moja prośba została rozpatrzona tak że naprawione obuwie dotarło do salonu dopiero 1.08.2017. Nie dość że firma przedłużała czas naprawy, który trwał ponad 30 dni to w dodatku but zepsuł się w identyczny sposób (złamanie prawego obcasa) na dzień następny (02.08.2017) znowu na płaskiej nawierzchni W związku z czym zapewnienia pani Gwiżdż, że naprawa nie wpłynie negatywnie na wartości użytkowe, okazują się mało wiarygodne! Nadmienię jeszcze że jestem stałym klientem Ryłko, co roku kupuję kilka par obuwia i po raz pierwszy gdy doszło do jakiegoś problemu, zostałam potraktowana w sposób karygodny, co znacznie nadszarpnęło moje zaufanie do firmy, która reklamuje się ponad 50-letnim istnieniem na rynku. W związku z tym zażądałam odstąpienia od umowy, ponieważ wyżej wymienione obuwie jest niefunkcjonalne, naraża mnie na niebezpieczeństwo oraz stratę czasu, gdyż ciągle muszę jeździć z nim do reklamacji, a w dodatku nie mogę cieszyć się z jego użytkowania w sezonie. Chciałam dokonać odstąpienia od umowy na infolinii telefonicznej, gdzie zostałam zignorowana, pojechałam do sklepu, gdzie pani sprzedawczyni (m1 Kraków) też nie chciała przyjąć takiego wniosku. Zostałam poinformowana że pani sprzedawczyni nie jest kompetentna przyjąć odstąpienia od umowy i muszę rozmawiać albo przez infolinię, albo z firmą Brawo, bo ponoć z nią zawierałam umowę bo ona jest na fakturze - tylko że buty kupowałam w salonie Ryłko! Dostałam od niej adres mailowy do działu reklamacyjnego ryłko (reklamacje@rylko.com) gdzie opisałam całą zaistniałą sytuację i udokumentowałam to odpowiednimi zdjęciami. I ponownie zostałam zignorowana. Minęło 8 dni i żadnego odzewu, mimo że prosiłam o szybsze potraktowanie sprawy ze względu na jej długie przeciąganie się i to że chcę załatwić wszystko przed zbliżającym się urlopem. W najbliższym czasie wybieram się ponownie do sklepu Ryłko żeby tam po raz kolejny złożyć wniosek o odstąpienie od umowy, a jeśli to nie pomoże zamierzam udać się do Rzecznika Praw Konsumenta i wstąpić na drogę prawną, ponieważ uważam że tak poważna firma, sprzedająca obuwie za taką cenę powinna traktować klientów poważnie i z szacunkiem.
Dudek Agnieszka
Zalety:
Wady:
Czy ta opinia jest pomocna? (1)
 
Użytkownik ~Sabina
~Sabina
NIGDY WIĘCEJ nie kupię
dodano: 3 miesiące temu
Kupiłam szpilki Ryłko, po założeniu ich może 5-6 razy pękła cholewka na długość ok 1mm, oddałam na reklamacji żądając zwrotu pieniędzy lub wymiany na nowe, uparli się na naprawę, ok, buty po naprawie wróciły w gorszym stanie niż przed naprawą (porysowana skóra, źle wprawiona skóra przy podeszwie itp.). Tak niechlujnie wykonanej naprawy gwarancyjnej i braku profesjonalizmu jeszcze nie widziałam.
Zalety:
Wady:
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Użytkownik ~Aga
~Aga
Zawiodłam się na marce i podejściu do klienta
dodano: 7 miesięcy temu
27 marca tego roku kupiłam w Kaliskim sklepie firmowym Ryłko półbuty na koturnie. Skusiłam się na rozmiar 39,5. Jednak po przemyśleniu stwierdziłam, że ten rozmiar jest za mały i na kilka dni przed upływem 2 tygodni od zakupu poszłam obuwie wymienić na „40”. Takiego w sklepie nie było dlatego został zamówiony. Para przyszła po tygodniu w rozwalonym kartonie – przykrycie całkowicie, główne pudełko miało poprzerywane trzy ściany. Sprzedawczyni na moje pytanie dlaczego takie jest stwierdziła, że buty przychodzą kurierem więc jak jest jedna para to mogło się uszkodzić w czasie transportu. Obejrzałam buty, ale byłam tak zdumiona tą szczerością sklepu, który pretenduje do dobrego, z tradycją i oferującego wysoka jakość, że na zauważyłam defektów na obu butach – białe przetarcia na kolorowej skórze. Następnego dnia wróciłam do sklepu żeby wymienić na inną, niezniszczoną parę. Innej nie było ponownie zostały zamówione i historia się powtórzyła. Przyszła para uszkodzona. Dlatego w sklepie mnie poinformowano, że zamówią kolejną. Po tygodniu oczekiwania i braku znaku ze sklepu (poprzednio też musiałam sama się dowiadywać czy buty dostarczono) zadzwoniłam i dowiedziałam się, że z tej pary, którą otrzymali też nie będę zadowolona ponieważ również ma defekt, ale mogę przyjść po zwrot pieniędzy. Kiedy już zjawiłam się w sklepie usłyszałam, że zwrotu nie będzie a sklep nie ma obowiązku wymieniać mi butów – rozumiem, że jedyne co może to sprzedawać uszkodzony fabrycznie bądź w transporcie towar, że pozostałe sklepy firmowe nie chcą dostarczyć dobrej (jeśli taka istnieje?) pary. A sprzedawczyni ze szczerością dodała, że też nie chciałaby butów z takim defektem a ta skóra i nadruk na niej są takie, że szybko schodzą i się niszczą. Jak na buty za prawie 300 złotych to raczej kiepska reklama dla samej marki jak i sklepu.
Zalety:
Wady:
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Użytkownik ~Maria
~Maria
RYŁKO omijam od dziś wielkim Lukiem
dodano: 7 miesięcy temu
Moja sprawa dotyczy uznanej przez sprzedawcę reklamacji. Jakie było moje zdziwienie kiedy z powodu braku butów na wymianę równowartość zakupionych produktów wydano mi w postaci karty podarunkowej, nadmienię że do zakupionych butów zaproponowano mi jeszcze pastę, bo w przypadku użycia innej stracę gwarancję. Fakt że w sklepie RYŁKO C.H.M1 w Zabrzu dostępny jest regulamin w którym powołuje się na Dz.U. 2014 nr 0 poz. 827, ale nie ma tu mowy że należność za zwrócony towar zostanie zrealizowana w postaci karty podarunkowej.
Zalety:
brak
Wady:
reklamacja
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Najczęściej wyszukiwane w tej kategorii
Sklepy i usługi TOP 5
CCC - Sieć sklepów obuwniczych
685 opinii, 86 zdjęć
Biedronka - Sieć sklepów dyskontowych
358 opinii, 101 zdjęć
Lidl - Sieć sklepów dyskontowych
281 opinii, 46 zdjęć
Deichmann - Sieć sklepów obuwniczych
231 opinii, 30 zdjęć
IKEA - Sieć sklepów z meblami i akcesoriami do kuchni, sypialni, łazienki i pokoju
75 opinii, 13 zdjęć
Ostatnie opinie