zgłoś błąd lub sugestię

Ryłko - Sieć sklepów obuwniczych

0 promocji
0 produktów
0 zdjęć
1.57
średnia ocena na podstawie 7 opinii
Brak opisu.
Dodaj opis sklepu
 Filtruj: 
Użytkownik ~Aga
~Aga
Zawiodłam się na marce i podejściu do klienta
dodano: 2 miesiące temu
27 marca tego roku kupiłam w Kaliskim sklepie firmowym Ryłko półbuty na koturnie. Skusiłam się na rozmiar 39,5. Jednak po przemyśleniu stwierdziłam, że ten rozmiar jest za mały i na kilka dni przed upływem 2 tygodni od zakupu poszłam obuwie wymienić na „40”. Takiego w sklepie nie było dlatego został zamówiony. Para przyszła po tygodniu w rozwalonym kartonie – przykrycie całkowicie, główne pudełko miało poprzerywane trzy ściany. Sprzedawczyni na moje pytanie dlaczego takie jest stwierdziła, że buty przychodzą kurierem więc jak jest jedna para to mogło się uszkodzić w czasie transportu. Obejrzałam buty, ale byłam tak zdumiona tą szczerością sklepu, który pretenduje do dobrego, z tradycją i oferującego wysoka jakość, że na zauważyłam defektów na obu butach – białe przetarcia na kolorowej skórze. Następnego dnia wróciłam do sklepu żeby wymienić na inną, niezniszczoną parę. Innej nie było ponownie zostały zamówione i historia się powtórzyła. Przyszła para uszkodzona. Dlatego w sklepie mnie poinformowano, że zamówią kolejną. Po tygodniu oczekiwania i braku znaku ze sklepu (poprzednio też musiałam sama się dowiadywać czy buty dostarczono) zadzwoniłam i dowiedziałam się, że z tej pary, którą otrzymali też nie będę zadowolona ponieważ również ma defekt, ale mogę przyjść po zwrot pieniędzy. Kiedy już zjawiłam się w sklepie usłyszałam, że zwrotu nie będzie a sklep nie ma obowiązku wymieniać mi butów – rozumiem, że jedyne co może to sprzedawać uszkodzony fabrycznie bądź w transporcie towar, że pozostałe sklepy firmowe nie chcą dostarczyć dobrej (jeśli taka istnieje?) pary. A sprzedawczyni ze szczerością dodała, że też nie chciałaby butów z takim defektem a ta skóra i nadruk na niej są takie, że szybko schodzą i się niszczą. Jak na buty za prawie 300 złotych to raczej kiepska reklama dla samej marki jak i sklepu.
Zalety:
Wady:
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Użytkownik ~Maria
~Maria
RYŁKO omijam od dziś wielkim Lukiem
dodano: 3 miesiące temu
Moja sprawa dotyczy uznanej przez sprzedawcę reklamacji. Jakie było moje zdziwienie kiedy z powodu braku butów na wymianę równowartość zakupionych produktów wydano mi w postaci karty podarunkowej, nadmienię że do zakupionych butów zaproponowano mi jeszcze pastę, bo w przypadku użycia innej stracę gwarancję. Fakt że w sklepie RYŁKO C.H.M1 w Zabrzu dostępny jest regulamin w którym powołuje się na Dz.U. 2014 nr 0 poz. 827, ale nie ma tu mowy że należność za zwrócony towar zostanie zrealizowana w postaci karty podarunkowej.
Zalety:
brak
Wady:
reklamacja
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Użytkownik ~Natalia
~Natalia
Drogie buty kiepska jakość brak możliwości reklamacji
dodano: 7 miesięcy temu
Zawiodłam się na producencie Ryłko. Pierwszy raz reklamowałam buty otarcie na korku i nie uwzględnili reklamacji. Buty mają drogie. Bardzo się na nich zawiodłam.
Zalety:
Wygoda
Wady:
Cena nieadekwatna do jakości
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Użytkownik ~~~~Katja
~~~~Katja
Zawiodłam się na tej marce, serwis reklamacyjny porażka
dodano: półtora roku temu
Kupiłam buty z nowej kolekcji miesiąc temu. Pani poleciła mi zgodnie z nowym "super" sposobem dostawy, zamówić obuwie do domu bezpłatnie. Ponieważ nie było mojego rozmiaru nigdzie, zdecydowałam się na ten sposób zakupu. Buty dostałam prędko, poszłam w nich RAZ do pracy, siedziałam 8 h, po czym spostrzegłam, że gumki na cholewkach są rozciągnięte i pruje się na nich szew. PORAŻKA! Jeszcze tego samego, dnia zaniosłam je do reklamacji. Ze względu na to, że już miałam je na nogach, nie mogli wymienić mi ich na inną parę. Na rozpatrzenie reklamacji producent ma 14 dni, OK! KOLEJNE 14 NIBY na naprawę, czyli razem 28 dni. Dzisiaj mija 28 dzień i... w sklepie nadal butów nie ma i się na to nie zapowiada. SZOK! buty prawie za 400 zł zobowiązują, a te wyglądały jak z bazaru, a do tego chodzę miesiąc bez butów! Drugi przypadek obuwniczy ryłko z serii nieuznana reklamacja. Pękła mi podeszwa, fakt faktem nienaturalnie kształtem dodatkowo zauważyłam, że mogą pojawiać się kolejne pęknięcia, z tego co zaobserwowałam po strukturze podeszwy. Oczywiście producent zarzucił mi, że to z mojej winy i to nie pęknięcie a uszkodzenie mechaniczne. Mimo odwołania, opinia zwrotna była ponownie taka sama. Nie mam pojęcia co się dzieje z ta marką. Dotychczas byłam wierną klientką RYŁKO, każde buty miałam właściwie z tego sklepu. Na chwile obecna nie zamierzam już kupować żadnych i wcale NIE POLECAM. Jak widać serwis reklamacyjny jest tragiczny. Niedorzecznym jest to żeby wmawiać klientowi uszkodzenia z jego winy lub tez przetrzymywać buty tak długo. Ciekawe jeszcze jak je naprawią... to w kolejnym odcinku opowieści. Zawiodłam się na tej firmie i to BARDZO! Znacząco spadła jakość obuwia, ZNACZĄCO.
Zalety:
brak
Wady:
jak wyżej
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Użytkownik ~Tomasz
~Tomasz
Buty Ryłko
dodano: półtora roku temu
Zakupiłem półbuty męskie firmy Ryłko i po pierwszym założeniu zauważyłem dziwne pęcherze, nadmieniam buty praktycznie nie używane.Po naprawie okazało się, że zostały naciągnięte i pogniecione. NIGDY WIĘCEJ RYŁKO -tak wykrzykiwała kobieta w salonie do męża ,wówczas nie wiedziałem o co jej chodziło teraz zgadzam się w 100%
Zalety:
DROGIE
Wady:
Zła jakość wykonania ,która wychodzi po krótkim okresie użytkowania. Całkowity brak kontaktu i poszanowania klienta.
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Najczęściej wyszukiwane w tej kategorii
Sklepy i usługi TOP 5
CCC - Sieć sklepów obuwniczych
662 opinie, 85 zdjęć
Biedronka - Sieć sklepów dyskontowych
343 opinie, 101 zdjęć
Lidl - Sieć sklepów dyskontowych
276 opinii, 46 zdjęć
Deichmann - Sieć sklepów obuwniczych
221 opinii, 30 zdjęć
IKEA - Sieć sklepów z meblami i akcesoriami do kuchni, sypialni, łazienki i pokoju
74 opinie, 13 zdjęć
Ostatnie opinie