zgłoś błąd lub sugestię

NEONET - Sieć sklepów z artykułami RTV, AGD

0 promocji
0 produktów
0 zdjęć
3.75
średnia ocena na podstawie 8 opinii
Brak opisu.
Dodaj opis sklepu
 Filtruj: 
Użytkownik ~mika
~mika
Wielkie rozczarowanie
dodano: 9 dni temu
Szczerze odradzam zakupy w tej sieci. Kupiłam tam telewizor i po kilku dniach użytkowania okazało się że jest problem z ekranem (pionowe, ciemne pasy). Zgłosiłam reklamację z tytułu rękojmi no i się zaczęło. Okazało się,że to mija wina bo nie potrafię obsługiwać telewizora, stwierdzono to na podstawie zdjęć które im przesłałam. Odwołałam się i poprosiłam o zabranie telewizora i sprawdzenie przez fachowca. Fachowiec stwierdził, że uszkodziłam go mechanicznie montując na ścianie, chociaż telewizor stał u mnie na stoliku i nigdy nawet nie pomyślałam o montowaniu go na ścianie. Odwołałam się i czekam. Obawiam się jednak, że sprawa zakończy się w sądzie.
Zalety:
Wady:
niekompetentni pracownicy działu reklamacji,
nie znają podstawowych przepisów KC, nie słuchają lub nie rozumieją co się do mich mówi, arogancja i powszechna głupota
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Użytkownik ~romio
~romio
Ludzie nie kupujcie tam
dodano: półtora roku temu
Szczerze odradzam zakupy w tym sklepie.11 miesięcy temu kupiłem komputer,który zaraz się zepsuł...Usterki nie zostały usunięte,a oto rozmowa poprzez email z działem obsługi.Nadmieniam że kilka dni temu odebrałem komputer,który nie działa poprawnie.
Proszę czytać od dołu///Nadmieniam że żadna usterka usunięta nie została.Został zainstalowany "surowy"windows 8 żądający aktualizacji,które nie pobierają się w wyniku błędu dysku



Od: "Biuro Obsługi Klienta - NEONET S.A. "
Do: romanek184@interia.pl;
Wysłane: 11:12 Piątek 2016-02-12
Temat: Re: [Ticket#2016020910001467] [SPAM] Biuro Obsługi Konsumenta"Neonet",Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Mielcu

Dzień dobry

Zgłoszona przez Panią reklamacja z tyt rękojmi nr 01/013755/2015 z dnia 30/01/2016 została zakończona dnia 08/02/2016 r poprzez reinstalację systemu i wymianę dysku. Była to pierwsza reklamacja z tyt rękojmi a wada została niezwłocznie przez Sprzedawcę usunięta.
Towar zakupiony został 29/03/2015 r

Poprzednie reklamacje:

reklamacja gwarancyjna 01/117552/2015 czas trwania 10/09/2015 do 18/09/2015 8 dni
reklamacja gwarancyjna 01/154070/2015 czas trwania 12/11/2015 do 23/11/2015 11 dni

W związku z powyższym Pani żądanie zwrotu zapłaconej kwoty lub wymiany sprzetu zostało oddalone.



p.s. Prosimy o niezmienianie tematu wiadomości!



Pozdrawiam

xxxxxxxxxxxxxxx
Biuro Obsługi Klienta
NEONET S.A.
ul. Nyska 48a,
50-505 Wrocław
Infolinia 801 88 77 44 lub 71 397 49 98

2016-02-09 19:20 - romanek184@interia.pl napisał(a):

Dzień Dobry.
W dniu dzisiejszym po raz"enty"został odebrany z"naprawy gwarancyjnej"w sklepie NEONET(al.Niepodległości)w Mielcu,komputer.Sprzęt nie ma jeszcze roku i kilkakrotnie zawodził dysk.Był wymieniany,ale po kilku dniach znów ulegał awarii.
Towar jest wyraźnie wadliwy...Sprzedawca w grudniu ubiegłego roku zapragnął niemal uroczystej prośby o wymianę...na piśmie!!!Prośbę ową odrzucał,twierdząc jakoby była napisana w sposób,który nie zostanie przyjęty,przez wyższe instancje firmy Neonet.W końcu komputer przyjął i po kilku dniach oddał(dokładnie dziś)twierdząc że jest gotowy,ale nie może"udźwignąć"systemu operacyjnego Windows 8...To w jaki sposób jest on sprawny,skoro nie może obsługiwać systemu,który został pierwotnie zainstalowany na dysku komputera.Z posiadanych przeze mnie informacji wynika iż dwukrotne uszkodzenie sprzętu,powoduje automatycznie iż towar uznaje się za wadliwy i powinien nastąpić zwrot gotówki,lub wymiana na towar nowy,pozbawiony wad.Proszę o odnośne informacje,bo mam wrażenie że pracownik sklepu robi wszystko,by sprawa pozostała między mną a nim...Ja jako konsument,kupując towar,chcę by był on sprawny,a jak na razie w ciągu niespełna 11 miesięcy,częściej był on w"serwisie gwarancyjnym"niż w moim posiadaniu i sytuacja ta,jest co najmniej drażniąca,a postawa pracownika sklepu irytująca,by nie użyć stwierdzenia żenująca.
Zalety:
Zero zalet
Wady:
Niekompetentna obsługa...Brak komunikacji.
Czy ta opinia jest pomocna? (1)
 
Użytkownik ~KLIENT Krzysiek
~KLIENT Krzysiek
super
dodano: 3 lata temu
super sklep jeden z lepszych sklepów z sprzętem agd,rtv,tv i wieloma innymi rzeczami potrzebnymi w domu ,mieszkaniu czy nawet w biurze.Każdy znajdzie coś dla siebie.Polecam ten sklep warto wybrać sie tam na zakupy .Polecam
Zalety:
miła obsługa,duży wybór sprzętu
Wady:
brak
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Użytkownik ~marcin
~marcin
super sklep
dodano: 3 lata temu
bardzo fajny sklep polecam
Zalety:
super sprzet
Wady:
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Użytkownik ~zadowolony Jan
~zadowolony Jan
super
dodano: 3 lata temu
Sklep super ,asortyment dobrze prezentowany ceny widoczne .Personel dobrze sie zna na tym co sprzedaja ,kupiłem u nich tv i kuchenke .Pan dobrze mi doradził przy wyborze obu sprzetów.Polecam sklep neonet warto wybrac sie tam na zakupy
Zalety:
duzo
Wady:
nie ma
Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Najczęściej wyszukiwane w tej kategorii
Sklepy i usługi TOP 5
CCC - Sieć sklepów obuwniczych
692 opinie, 86 zdjęć
Biedronka - Sieć sklepów dyskontowych
368 opinii, 101 zdjęć
Lidl - Sieć sklepów dyskontowych
284 opinie, 46 zdjęć
Deichmann - Sieć sklepów obuwniczych
237 opinii, 30 zdjęć
IKEA - Sieć sklepów z meblami i akcesoriami do kuchni, sypialni, łazienki i pokoju
75 opinii, 13 zdjęć
Ostatnie opinie