zgłoś błąd lub sugestię

Diverse - Sieć sklepów odzieżowych

0 promocji
1 produkt
2 zdjęcia
1.45
średnia ocena na podstawie 31 opinii
Sklepy Diverse to kolekcja damska, męska i modowe inspiracje.
 Filtruj: 
Użytkownik ~gość
~gość
divers to tragedia
dodano: półtora miesiąca temu
Zakupiony podkoszulek i krótkie spodenki Diverse po jednym wypraniu zmieniły kolor z granatu na brąz. Oddane po 1 tygodniu od zakupu do reklamacji - reklamacja odmowna.
Zalety:
Wady:
odbarwienie materiału
Komentarze do opinii:
Użytkownik obserwator91
półtora miesiąca temu

Poszukaj w internecie niezależnego rzeczoznawcę odzieży. Najlepiej biegłego sądowego. Poproś go o bezpłatną, wstępną ocenę czy warto dalej zajmować się twoją reklamacją. Opinia rzeczoznawcy jest bardzo pomocna w sporze ze sprzedawcą. Gdy otrzymasz pozytywną opinię, możesz zwrócić się do sprzedawcy z pismem przedsądowym i wezwać go do ostatecznego zajęcia stanowiska. Jeśli wady będą fabryczne, możesz też żądać zwrotu kosztów za opinię rzeczoznawcy i przesyłki pocztowe. Podstawa Prawna: Art. 561 indeks 2, 561 indeks 3, 566, 574 K.C

Czy ta opinia jest pomocna? (0)
 
Użytkownik ~BP
~BP
Nigdy więcej zakupów w Diverse.
dodano: 4 miesiące temu
Dzisiaj zakupiłam w sklepie Diverse sukienkę Malima rozmiar L. Po przyjeździe do domu przymierzam i okazało się, że z prawej strony jest przyczepiony jakiś dziwny kawałek plastiku. Nie sądziłam, że to klips przeciwkradzieżowy, gdyż bramki przepuściły mnie bez alarmu. Postanowiłam okręcić to coś, bo suknię kupiłam na już. Okazało się, że sprzedawca nie rozmontował jakiegoś ustrojstwa z czerwonym tuszem i owy wylał się na materiał. Pani w sklepie nie poczuwa się do winy i nie ma zamiaru towaru wymienić. Regionalny ma w nosie klienta, nawet nie ma zamiaru zamienić dwóch słów. Uważam, że to jest skandal. Ten sklep to jakaś porażka. Personel niewyszkolony.
Zalety:
Wady:
Czy ta opinia jest pomocna? (3)
 
Użytkownik ~Dariusz Fabis
~Dariusz Fabis
Kpina z klienta i polowanie na leszcza
dodano: 5 miesięcy temu
Uwaga na ceny na metkach, przy kasie okazuje się że promocja jest fikcją, a kierownictwo sklepu nie zna lub nie respektuje prawa konsumenckiego i twierdzi że wszystko jest w porządku, mało tego klient powinien znaleźć minimum trzy metki z błędem, aby reklamacja odnośnie ceny była uwzględniona.
Zalety:
Wady:
Czy ta opinia jest pomocna? (3)
 
Użytkownik ~johny725
~johny725
Spodnie NEWMAN XXIII C. GRANT
dodano: 7 miesięcy temu
Tandeta, nic już tam nie kupię. Spodnie farbują, napisali na metce cwaniaczki że mogą puścić farbę, a reklamacji nie uznają, całą tapicerkę mam do czyszczenia w aucie, masakra. Typ spodni NEWMAN XXIII, C. Grant. Cena 179.00zł. Ostatni raz tam robiłem zakupy.
Zalety:
Wady:
farbowanie
Komentarze do opinii:
Użytkownik obserwator91
półtora miesiąca temu

Sprzedawca powinien zwrócić pieniądze za uszkodzenie tapicerki.Wada w spodniach jest technologiczna. Nie zgadzasz się z odrzuceniem reklamacji? Zadajesz pytanie: co możesz dalej z tym zrobić? Jeśli nie minęło 12 miesięcy od dnia stwierdzenia wady – jeszcze nie jest za późno. Poszukaj rzeczoznawcę obuwia/odzieży, który bezpłatnie wstępnie oceni co Ci się należy. Nazywam się Katarzyna Wegner - jestem biegłym rzeczoznawcą ds. obuwia i odzieży. Zajmuję się kompleksową obsługą reklamacji klientowskich. Piszę opinie i wezwania do zwrotu kosztów za opinię oraz odwołania

Czy ta opinia jest pomocna? (6)
 
Użytkownik ~Krzyśka
~Krzyśka
Nigdy więcej zakupów w tym sklepie
dodano: 8 miesięcy temu
Ja również jestem bardzo zniesmaczona działaniami firmy. Zakupiłam spodnie woskowane, które śmierdzą gumą, nie pomaga pranie, moczenie w occie. Reklamacja oczywiście odrzucona, bo ten materiał ma tak śmierdzieć, chociaż w innych sklepach takie spodnie są bez zapachu. Również kupiłam sporo rzeczy w tym sklepi, ale od dzisiaj będę ten sklep omijać szerokim łukiem.
Zalety:
Miła obsługa
Wady:
Komentarze do opinii:
Użytkownik obserwator91
półtora miesiąca temu

Ile jest czasu na odwołanie od nieuznanej reklamacji? 12 miesięcy zamiast 2 tygodnie. Liczymy rok od dnia zauważenia wady. Dobrze mieć pozytywną opinię rzeczoznawcy, która bardzo pomaga w sporze ze sprzedawcą. Znajdź rzeczoznawcę obuwia/odzieży i poproś o wstępną bezpłatną ocenę co można dalej zrobić. Nazywam się Katarzyna Wegner - jestem biegłym rzeczoznawcą ds. obuwia i odzieży. Zajmuję się kompleksową obsługą reklamacji klientowskich. Piszę opinie i wezwania do zwrotu kosztów za opinię oraz odwołania.

Czy ta opinia jest pomocna? (3)
 
Najczęściej wyszukiwane w tej kategorii
Sklepy i usługi TOP 5
CCC - Sieć sklepów obuwniczych
682 opinie, 86 zdjęć
Biedronka - Sieć sklepów dyskontowych
359 opinii, 101 zdjęć
Lidl - Sieć sklepów dyskontowych
281 opinii, 46 zdjęć
Deichmann - Sieć sklepów obuwniczych
228 opinii, 30 zdjęć
IKEA - Sieć sklepów z meblami i akcesoriami do kuchni, sypialni, łazienki i pokoju
74 opinie, 13 zdjęć
Ostatnie opinie