zgłoś błąd lub sugestię

IKEA PS LÖMSK Fotel obrotowy (IKEA)

4.67
średnia ocena na podstawie 6 opinii
Ten produkt znajdziesz w tych kategoriach: Zobacz inne produkty firmy:
Informacje o produkcie

Jeżeli zamknąć pokrywę, to fotel zmieni się w tajemną kryjówką dziecka
Tkanina dobrze przepuszcza światło; pod kapturem nigdy nie jest zupełnie ciemno
Kręcenie się dookoła siebie rozwija zdolność utrzymywania równowagi
Dla większej wygody można uzupełnić poduszką, podkładką itp.

Rozmiary po złożeniu:
  • Szerokość: 59 cm
  • Głębokość: 62 cm
  • Wysokość: 75 cm
  • Wysokość siedziska: 17 cm
 Tkanina: 100% poliester


Mocowanie plastikowe: tworzywo poliamidowe zbrojone
Siedzisko kubełkowe/ Siedzisko/ Pokrycie podstawy: tworzywo polipropylenowe.
Płyta bazowa: tworzywo polipropylenowe zbrojone.

 Filtruj: 
Użytkownik ~jola
super fotel...
dodano: 13-03-2013, 14:08
super ładny niema wad zachecam do kupna :P
Zalety:
dobry ale troche się psuje
Wady:
rysuje podłoge
Czy ta opinia jest pomocna? (1)
 
super zabawa
dodano: 14-05-2012, 17:09
Super fotelik naprawde polecam kazdemu,dziecko bawi sie w nim na rozne sposoby,chowa sie,bawi w statek kosmiczny:) i co wazne nie nudzi sie ta zaslonka przepuszcza swiatło wiec mozna sie w nim smialo zamknac:)swietna sprawa na urozmaicenie pokoju dziecka
Zalety:
pomyslowy produkt
wszedzie sie zmiesci:)
Wady:
Czy ta opinia jest pomocna? (1)
 
Użytkownik ~ada262
najlepsza zabawka dla dwójki dzieci
dodano: 21-04-2012, 15:49
Mam 2 córki w wieku 1,5 i 3,5 roku. Fotel ten posiadam od ok 8 miesięcy i stwierdzam, że to najlepsza rzecz jaką kupiłam dzieciom. Od początku dziewczyny były zachwycone i nie chciały z niego wychodzić. Wskakiwały razem do środka zamykały się i albo ja je kręciłam albo starsza wystawiała nogę i się kręciła, potem starsza wychodziła i kręciła młodszą a potem wypychała młodszą sama wskakiwała i młosza ją kręciła, naprawdę rewelacja jak one się dogadywały, a ile szczęścia może dać zwykła zabawa w a ku ku w jajku, nie wspomne już o zamykaniu i okrecaniu mamy , czy zwykłe chowanego. To jest zabawka do której zawsze wracają.
jest dość droga kupując nową, mi jednak udało się ją kupić z drugiej ręki za 25 zł
Zalety:
daje dużo radości, zmieszczą się dwie osoby, kopalnia pomysłów
Wady:
cena w sklepie
Czy ta opinia jest pomocna? (1)
 
Użytkownik ~matka polka :)
Bomba jajo!!!
dodano: 17-11-2010, 15:22
Extra sprawa z tym jajem, dzieci się w nim i chowają i kręcą w kółko, mają radoche :D a mamusia chwile wytchnienia... Nie psuje się, łatwo to wyczyścić, dzieci je uwielbiają, super zabawka!
Zalety:
wytrzymałe, łatwo sie czyści, nie psuje sie, nie zacina, po prostu super!
Wady:
Czy ta opinia jest pomocna? (3)
 
fajne `jajka`
dodano: 18-03-2009, 20:16
moja siostrzenica ma w pokojku swym takie trzy. jak przyjda jej koleznaki to nie musza siedziec na jej luzku na ktorym spi tylko tak. mozna dobrac tez takie duze pokuszki i super posiadowka zapewniona. nie nudne krzesełka tylko `jajka`. bez poduszek nieciekawie sie w nich siedzi do jest strasznie twardo go sa wykonane z plastiku.
Zalety:
fajnie wygladaja ale da sie bez nich obejsc ; )
Wady:
Czy ta opinia jest pomocna? (2)
 
Najczęściej wyszukiwane w tej kategorii
Dla dzieci TOP 5
Krople Sab Simplex
334 opinie, 17 zdjęć
Infanrix Hexa - szczepionka skojarzona (DTP+IPV+Hib+WZW B)
242 opinie, brak zdjęć
Pneumolan, Syrop na kaszel i wzmacnianie odporności
72 opinie, 5 zdjęć
Nico/Nico Plus, Wózek-wersja do 01.2016
112 opinii, 18 zdjęć
Wózek Marita
89 opinii, 5 zdjęć
Ostatnie opinie